‘Niet denken in problemen, maar in oplossingen’

Sabrine

Assistent Manager Marketing & Media

Mijn baan

‘Het leuke aan dit bedrijf? Als je een goed idee hebt, is er binnen Kras de ruimte om dit bij je manager neer te leggen. Er wordt aandacht aan besteed en wellicht word je idee ook uitgevoerd. Ik ben nu zes jaar met veel plezier werkzaam bij Kras en heb één van de leukste, afwisselende banen binnen Kras. Ik coördineer alle marketingcampagnes, ben aanspreekpunt voor de verkeersbureaus en maak het reismagazine Beleef! speciaal voor onze klanten. Beleef! is tot stand gekomen omdat de houdbaarheid en toegevoegde waarde van een brochure voor de klant steeds minder wordt. Informatie over reizen en hotels kun je immers prima kwijt op je website. Omdat ik uit de uitgeverijwereld kom, lag het voor mij voor de hand om een magazine als Beleef! op te zetten. Een magazine boordevol reisbeleving en mooie reportages. Het is een succes, de klant waardeert het. De oplage is inmiddels 180.000 exemplaren, daar ben ik best trots op. Dat is typisch Kras: korte lijnen, makkelijke communicatie, ruimte voor nieuwe ideeën.’

Kras

‘Kras probeert het beste uit haar medewerkers te halen. Als je aangeeft welke kant je op wilt, wordt daar naar geluisterd. Daarnaast waardeer ik de variatie, het dynamische van de reiswereld. Voor Kras is het belangrijk om goed naar de wensen van de klant te luisteren en de trends in de reiswereld te volgen. Kras kan door haar korte lijnen snel schakelen. Soms wordt aan het begin van de week bedacht dat we in het weekend een grote kortingscampagne willen hebben. Binnen enkele dagen moet dan alles, zowel intern als extern, geregeld zijn. Dankzij enthousiasme, energie en goede samenwerking is het geen probleem om zo’n lastminute actie op te zetten. Dat vind ik leuk, niet denken in problemen, maar in oplossingen.’